Ежедневна простотия

петък, март 04, 2005

Завръщането на Простотията

Преместването, видимо, се прееба, главно защото поради завършването на срока, болест и откровен мързел аз не свърших нищо. Mea culpa. Аз съм виновен. Или нещо такова, откровено казано не ме ебе. Но открих, че този сайт ми помага по-лесно да се адаптирам към върхушката на живота, сиреч да усещам всичката мръсотия, сякаш си е моя, и в тоя смисъл да се присламчвам към жалкото си деградирало съществуване по-ефектно от всеки друг. Ето защо, простотията тръгва отново. Започвам и нова рекламна кампания, просто за да ви уведомя, че отново сме с вас.

Ще се постарая да ви снабдявам с най-новото от света на тъпотиите, които създавам. Форумът остава същият, мисля, че вече си имаме база, и ще е хубаво да я доразвием. Напред! Ще победим с технически туш и ебане в гъза.
Щракнете тук, за да ви стане по-дълга пишката и да гласувате за нас