Ежедневна простотия

четвъртък, януари 27, 2005

Още новости по сайта...

Вече втори ден си имаме новости, можеш да започнеш да ръкопляскаш диво пред монитора.

Каква е тая анкета?
Анкета бе пич. Натискаш което там ти харесва, после "гласувай", и после можеш даже да скиваш какво са написали разни други льохмани (в процентно съотношение).

Под анкетата пише нещо на английски, какво значи?
Означава "Влез ми във форума". Да, правилно ме разбра, вече си имаме и форум, в който можеш да постваш каквото ти дойде наум. Бъди сигурен, че чета абслоютно всичко, така че ако изсереш някоя особено ефектна простотия ще получиш място в бастиона на корифеите на простащината, сиреч тоя сайт.

Кога ще има анализ на "Рибна фиеста", трябва ми по литература?
Не знам. Но довечера със сигурност ще има нова простотия.

2 Comments:

  • С организиран форум винаги е по-хубаво. Иначе знам за какво служи, благодаря.

    П.П. Аз сестра нямам, ама не си виждал лексикона на майка си...

    By Blogger Govnyo, at 27 януари 2005 г. в 20:44  

  • Няма как да си ми баща, беше много малък когато плющях майка ти "под липата style".

    By Blogger Govnyo, at 28 януари 2005 г. в 20:58  

Публикуване на коментар

<< Home