Ежедневна простотия

сряда, януари 19, 2005

Титаничното интервю с Дони Войвода - част втора

О: Дони, я кажи сега, ти с колко човека си имал сексуална връзка?
Д: Животните броят ли се?

О: Не искам да знам с колко, я разкажи за секса си с животни?
Д: Еми какво да ти кажа, путко, ебане като ебане. Вървя си аз в махалата и минавам покрай нашия кашон, и скивам едно мнооооооооо наболо куче, такова, при това мъжко - такива най ги обичам. Да ти призная честно, няма жена, която да ме е удовлетворила така, както мъжките животни. И аз си викам, ми кво, да зема пък да пробвам, и пробвап де. Нагъзих го, опрях му муцуната отпреде, такова, на капака, и си ръгнах хуя, той вече не беше мек, такова, в гъза му. Ама ти казвам то това не е гъз, то е някакво чудо - един такъв мекичък. Ебах гу докато посиня, после се задуши, и после хуя ми малко, нали разбираш, се беше разширил, и като го дръпнах и беше оцапан с карантия, та имахме какво да ядем на вечерта...

О: Чакай сега, като стана дума за умряло, ти некрофил ли си
Д: Какво е то некрофил?

О: Обичаш ли да си ръчаш чушката в гнило зеле бе, чукундур?
Д: Че то не обичаме ли всички ве путко? Веднъж бях ходил при една мнооо яка путка през деня, беше съвсем малко космата, а пък аз вече не си падах по косми, и скивам на улицата лежи един просяк, ма някакъв такъв, не мърда. И мене ми се спеше, пък и ми се стори познат, и му взех одеялото и си легнах до него, щото ми стана някво такова хипер студено, и легнах до него. Той вонеше на водка, ракия, текила и кисело зеле, както и на цигари "Булгартабак", и аз малко се понапих от изпаренията, щото по принцип държа само на кисело зеле от тия работи. И такова както съм си спял явно съм си заврял пишката в корема му, и се събуждам - и кво да скивам, той бил умрял, някво такова кура ми влязъл навътре. Та тогава пробвах за пръв път, после почнаха да ме пускат в моргата, щото като ме видеха казаха, че в сравнение с мене тия вътре били миски. И оттогава и умряло еба, да...

О: Чувал съм доста интересни истории за твоя секс с момчето, по известно под иницалите Живко, които не са инициали даже...
Д: Как да не са инициали ве?

О: Е, ако си кретен, къвто сто на сто си ти, са си инициали, верно е. Та кво за Живко, я обясни?
Д: Ами той по принцип е много як, пък и имаме много общи интереси. Така например и двамата си падаме по облеклото от сезон "Пролет" на дизайнерска къща "Льохман Ентърпрайсис". Освен това веднъж както си седяхме в "Парфюм" и той ми каза, че мечтата му била да се наебе със свиня, и викам, че може да пробваме, и и на двама ни ни хареса. Връзката ни беше много дълга, но в нея настъпи кр... гр... бр... краг. Да, краг беше...

О: Млъкни ве, пиндел грозен, крах се казва
Д: Тъй де, тъй. Та краха настъпи, щото аз веднъж направих грешката да го наеба без презерватив. То може би малко хора знаят, ама той си пада хермафродит, в смисъл, че си има и путка, и кур, и аз тогава го ебах в шундрата, такова, не в гъза, и се оказа, че забременял. И трябваше да прави аборт, а пък аз, понеже съм набожен куролюбец (това ми е реглията, путко, ша знайш), и не можех да го позволя и после да остана с него. Заради тая работа решихме да се разделим, но си оставаме приятели.

О: Имам поверителна информация, че напоследък гравитираш около някакви момичета, "бонбоните" ли кви бяха? (бел. Orlinator - това са грозните момичета, които са на снимките от миналото интервю. Казват се съответно Космата Шундрева, Лиза Няафондютенова и Ива Тъпото)
Д: Да ве путко, те са страшни тия. На едната путката й е няква такава хипер яка, космата, не се приближава момичето на десет метра от самобръсначка, плюс това главата й е няква с размерите на Сатурн. Другата ти казвам, путко, си слага някакъв хипер як грим такъв, оставя и червени точки по лицето, явно бая се е дръгнала като е имала шарка. Третата най ме кефи, щото е ниска, такава, трътлеста, пък и веднъж ми каза, че има пишка, освен това ти веднъж ми каза, че е грозна колкото динозавър и почти толкоз умна, което много ме кефи, щото като малък от канализацията доплува един алигатор и ме ухапа по пишката, а пък после избяга, явно го беше гнус. Аз затова съм малко рязана карабина, не че съм турчин, ама нали разбираш...

О: Мислил ли си някога за самоубийство, Дони?
Д: Не, обаче веднъж мене щяха да ме убиват, някво такова, много тъпо ми беше. Бяхме решили с едни приятелчета да ходим да гърбим по центъра, ей там, до едни детски колички, нали ги знаеш, дето лапетата се мъндъхерцат и карат малки колички. Обаче всички дето минаваха оттам бяха много страшни, и поне време идва някакъв пълен мухльо, облякъл се в черно, явно щото е смотан и не ще да го забелязват, и около него още смотльовци, и всичките в черни очила. Отивам аз при тях, както съм един и двайсе висок, заставам на нивото на хуя на единия и му се изрепчих, такова, пък приятелите ми казах, че отиват да играят на количките. И му викам, къв си такъв смотам, "Дай ги тия лъскавите очила че да можем да хващаме телевизия с тях у нас.". Оня ми се обръща някакъв, гледа ме, някакъв такъв с прошарена коса, вика аз съм президента Първанов. "Къв президент си ти ве, льохман! Аз съм Гони Пича, ебал съм ти майката", тъй си му викам такъв, и ме набиха и ме поприбраха, ама после казаха, че в ареста много миришело от мене и ме пуснаха да си ходя, казаха че съм обидно тъп за нашето общество и някви ей такива простотии.

О:Изпрати някакво послание на множеството ни читатели! Айде, че бързам, ще си изтърва автобуса...
Д: Е не си тръгвай де, имам още да разпраям.

О: Айде някой друг път пак ще те интервюирам. Махай ми се от главата!

Следват поредните снимки на хора, с които Гони Данчев е правил секс.

- всички на снимката. Включително и колата.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Да, за съжаление и това са жертви на този уникален талант.

Вижте още жертви на Дони Войвода, както и много други снимки на авторите на този сайт, както и на много други членове на локалната компания за консумация на алкохол и цигари на http://varnazoo.hit.bg.

В петък ще можете да се насладите и на продълженията на нашата уикенд историята за приключенията на Дони Войвода.

Дотогава сайтът редовно ще се ъпдейтва с обичайните количества простотии извън ексклузивната тема за Гони Данчев - Льохмана, и неговото виртуално амплоа - Дони Войвода.

1 Comments:

  • ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХАХАХхааааааааааааааааааахахахахахахаххахахаххахахаххахахахахаххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххааааааааааааааааааааааааааааааааааааахххххххххххххххххгошо през

    By Anonymous я, at 2 януари 2010 г. в 21:00  

Публикуване на коментар

<< Home