Ежедневна простотия

неделя, януари 16, 2005

Тест - Колко добър пияница си

Ако винаги си мислил, че си голям пияница, то тогава е крайно време да си го докажеш - направи теста, който следва, и ще знаеш точните измерения, до които е достигнала твоята алкохолизация.

1. За пръв път си пил на?
а) 4-12 години - 10 точки
б) 12-15 години - 5 точки
в) 15+ години - 2 точки
г) още не съм - защо изобщо си седнал да правиш теста бе, момче?

2. Най-здравото ти напиване е:
а) напих се като свиня и заспах по средата на пътя, като когато се събудих бях гол, навън валеше сняг, а на челото ми беше татуирано "Bienvenidos en Tijuana" (добре дошли в Тихуана) - 12 точки
б) напих се и оповръщах всичко наоколо, после се прибрах и мама ме наби - 7 точки
в) напих се и казах на една позната, че съм влюбен в нея - 3 точки
г) е аз съм олигофрен ти казах, още не съм пил - що не се свиеш на кравай и не си пръднеш в устата бе, унуфри?

3. Правил ли си секс в пияно състояние:
а) да, защото бях пиян - 8 точки
б) да, защото ми се правеше - 4 точки
в) не, бях твърде пиян за да го вдигна - 2 точки
г) - вече знам че си девствен, спокойно. Я отиди на сайта на Дисни бе, да та еба в жълтата путка

4. Влизал ли си в час/ходил ли си на работа пиян:
а) да, повече от 5 пъти, като веднъж повърнах в ризата на даскала/шефа - 10 точки
б) да, повече от 3 пъти, всички ми се смяха после - 6 точки
в) да, но не ме хванаха - 3 точки
г) не, но вече съм навит да пробвам да пия - на тая възраст всичко е изгубено бе, рижав абориген недоокосмен, да ти ебам майката във вертолет

5. Когато си пиян, искаш ли да пиеш още:
а) да, пия докато вече не мога да си движа ръцете - 8 точки
б) да, но когато усетя, че губя контрол спирам - 6 точки
в) не, всичко си има граници - 2 точки
г) но аз никога не съм пиян - ай млъкни ве да ти прави минет хърбест циганин дано

6. Колко на седмица пиеш:
а) 1-2 литра, всеки ден от седмицата - 15 точки
б) 300-400 грама, само през уикенда - 8 точки
в) 100 грама максимум, в петък вечер - 4 точки
г) веднъж видях един човек как пи бира - момче, ще ти ебам майката на покрива на конака ве

7. Имаш ли проблем с алкохола?
а) да, не ми стига - 8 точки
б) да, пия твърде много, но ми харесва - 6 точки
в) не, аз пия само от време на време - 4 точки
г) не, но вече искам да имам - абе момче, ти си ебахти Калиткото ве, сериозно ти приказвам, бягай си бий чикии с въздушна възглавница

8. Някога имал ли си проблеми с близки приятели или роднини по въпроса с пиенето:
а) да, бившата ми приятелка ме напусна, защото пия твърде много, освен това родителите ми се притесниха, когато ме сгази ТИР, а аз станах, изтупах се и казах, че като съм пиян съм безсмъртен - 12 точки
б) да, веднъж се напих толкова лошо, че не си приказвах с приятелката/жената/родителите цели три седмици, но оттогава не съм имал никакви проблеми - 6 точки
в) не, никога не съм го докарвал до там, но нашите ми се сърдят, когато се прибера подпийнал - 2 точки
г) аз нямам приятели или роднини - ами как ще имаш, като приятелите ти пропиха, когато ти още оцветяваше книжки за малолигофрени, а майка ти я наебах до смърт докато беше бременна със смърт, та трябваше да те вадим и да те оставим на радиатора, малко да изсъхнеш бе, сперма недоизхвърлена

9. Карал ли си пил?
а) да, веднъж се напих толкова, че се качих на един дирижабъл и ми казаха, че съм го карал до Тихуана. Ей, ибах му аз майката, ето откъде била тая татуировка бе! - 10 точки
б) да, веднъж карах пиян, блъснах колата и после се крих от куките - 8 точки
в) не, никога не се качвам в кола пил, понеже си падам малко педерастче - 2 точки
г) не, аз не карам - ами как ще караш, като на такива льохмани като тебе колите им ги взимат още преди да са се записали на курсове бе

10. Алкохолът за теб е:
а) есенцията на живота, на майка си путката, черешката на тортата, Адриана Скленарикова, кръвта на еднорога - 10 точки
б) изключително приятно нещо, може би сред най-приятните неща в живота - 9 точки
в) ами какво да е, има ли значение, след като мога да се радвам на природата? Все пак, от време на време е забавно да пийнеш, пък и без това съм зает да се плющя с майка си Гошо - 4 точки
г) аз отивам да кажа на чистачката да го забрани тоя сайт - кажи й бе, охлюв, дано поне тя ти понацепи кофата, че тъй като те гледам си някво такова вдъхновение да използваме по-често презерватив

Над 70 точки - ти си гений, путко, дори аз ти се възхищавам, а пък аз съм близо до перфектността в това отношение. Заслужаваш да ти дадат златен медал и безплатна екскурзия до Тихуана, барем ти я махнат тая татуировка.

Между 50 и 70 точки - пиеш от време на време, евала ти правиме, обаче още не си достигнал статута на истинска легенда. Искат се тренировки за тая работа, бате, иначе няма да стане

Между 30 и 50 точки - ами ти не пиеш сериозно, не мога да разбера как съществуват такива хора. Крайно време е да седнеш като истински мъж, какъвто не си, и да се нашораш като свиня, да видиш какво чудо е!

Под 30 точки - радвам се, че най-сетне разбра, че ти си мухльо и свиньоебач, който през живота си не е вкусвал върха на удоволствията, Магнума на битието, пиенето. Отивай да смучеш кура на майчиния си труп, като между другото виж в путката й - направил съм ти качамак, черпака е в гъза на баща ти. Да, оня, с оръфаните топки.

3 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home